Dagen

Lyckades bli fullpott på dagen idag. Fick tag på presenter till barnen, hoppas de tycker att de är lite roliga även om jag önskar jag kunde varit mer fantasifylld. Inne på Lush passade jag på att utnyttja rean och gick hem med nytt puder och rouge/bronzer. Älskar verkligen detta märket, kommer aldrig byta tillbaka till något annat. Det enda jag inte lyckades fixa var nässpray, men det är bara för att jag är glömsk. Ja, ja, det är lätt att springa in och köpa någon annan gång. Men verkligen ett tips till andra som ska åka till Usa och använder nässpray vid förkylning, deras "nässpray" är saltlösning och kostar mycket. De få som finns med aktiva preparat är svindyra och funkar inte lika bra. 
 
Fick dock lite mindre panik på eftermiddagen när Malin skriver att de kommer imorgon strax efter 14 till Landvetter. Jag hade bokat in dom till att hämtas på lördag, inte imorgon fredag. Visade sig att jag inte hade haft fel, utan att dom hade sagt fel dag till mig. Hade inga planer som inte kunde flyttas på så redan imorgon får jag gosa med Beckis igen! 
 
Helt klart bäst. Prova märket om ni inte redan har gjort det. 


Kommentarer
Torun

Ja, jag längtar så tills den dagen jag hittar rätt och hoppas det är snart :)

Förstår att du varit iväg som au pair en gång innan? Är du på väg igen till samma familj nu då och hur kommer detta sig? :) nyfiken i en strut.

2013-01-03 @ 23:41:38
URL: http://torunaway.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0