16 Januari

Är väldigt nöjd med att ha den här veckan så pass fullbokad som jag har. Hade varit grymt frustrerad om jag bara fått gå runt och vänta bara. Igår var det fika med Jennie och Kristina på förmiddagen och en träff med Emmy på eftermiddagen. Idag har jag fixat naglarna och ikväll är jag också upptagen. Imorgon ska jag sitta barnvakt hela dagen och sen bege mig hem till mamma och bo där tills det är dags att flyga iväg. 
 
Eftersom jag först ska ha hem alla mina saker till mamma har jag ännu inget bra grepp om hur full min resväska kommer att bli. Känns inte som om det bara vara någon fara egentligen men man vet ju aldrig. Vet i alla fall att jag snart efter att ha kommit till Usa behöver jag köpa nya jeans då mitt andra par gick sönder förra vecka så jag bara har ett par kvar. Men det är ju både lätt och billigt fixat :)
 
Idag fyller även Tilde 8 år. Tycker som alltid nuför tiden att alla syskonbarnen fyller för många år. De är alla bebisar fortfarande i mina ögon. Samma gäller ju mitt värdbarn R, hon var ju en liten bebis sist jag hade hand om henne och hon fyller 6 om mindre än två månader. Men det ska bli så kul att få lära känna henne på nytt, B också för den delen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0