11 Januari

Jag hatar att inte kunna sova. I natt låg jag och vände och vred på mig mest hela tiden och kunde inte somna på riktigt förän närmare 6 på morgonen. Helt värdelöst. Så jag som redan var trött i går är så fruktansvärt trött nu. somnar jag inte snabbt i kväll så vet jag inte vad jag gör.
 
Hade i alla fall en fin onsdagskväll och torsdag hemma hos Bojana. En försök till att ta vara på den sista tiden tillsammans; kommer sakna henne så himla mycket! Vi kanske inte alltid kan ses så ofta men som hon så fint sa, bara vetskapen om att hon finns där  i fall att är ibland det bästa. Nu kommer visserligen hon, och alla mina andra fina, finnas där även när jag är borta på andra sidan Atlanten men det känns inte riktigt som samma sak. Jag tänker lite att om vi har lyckats klara oss igenom de somrar jag varit i Chicago, då klarar vi ett år. Även om det är 3x så långt. 
 
Torsdagkvällen skulle avslutats med att knyta ihop lite trådar inför avresan. Gick sådär. Fick i alla fall köpt nässpray; sista förberedelsen. 
 
Imorgon blir det tårta hos mamma för att fira Lars födelsedag på förmiddagen och på kvällen ska det firas försenat nyår. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0