Weekend Recap

Trots olika rapporter om snöstorm så blev det inte mycket mer än regn här under helgen. Tack och lov. Detta gjorde det möjligt för mig att komma ur huset på lördagen. Började med lunch hemma hos Rikke medan hon jobbade och fortsatte med kaffe på Target tillsammans med Gaelle. Vi gick runt där ett bra tag och började sen bli hungriga så vi hämtade upp Ola och åkte iväg på middag. Kvällen avslutades med frozen yogurt som efterrätt. Verkligen en lyckad dag och kväll tillsammans med mina vänner. När jag kom hem hade jag även tid att kolla på en film med min värdmamma J.
 
På söndagen vaknade jag upp med hosta, halsont och lite nästäppa. Inte helt nöjd. Åkte iväg på lunch med J och sen matshopping inför veckan. Whole Foods blev det den här gången och jag hade kunnat gå runt hur länge som helst där inne. Kände mig lagom hängig på eftermiddagen så jag låg i sängen med en bok och tv. Somnade en stund också. Fastnade framför Oscarsgalan på kvällen och blev väldigt nöjd med att Jennifer Lawrence vann för bästa huvudroll. Och den där svenska filmen också, såklart. 
 
Veckan började fint med sovmorgon då B och barnen var kvar i New Hampshire på grund av snö. Mötte dom vid skolan runt 12 med ryggsäckar och fick med mig lite packning hem. Gick och kollade på ett gym men det var för dyrt för mig att gå med i. Hämtade barnen + R's kompis för gymnastik och sen var det hem för middag. Nu sitter jag här och tänkte läsa lite sen se på Pretty Little Liars innan det är dags att sova. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0