3 Februari

Hur blev det februari helt plötsligt? Känns som det var jul igår typ. Det samma kändes det som igår förmiddag när jag insåg att jag bara varit här en vecka. Tyckte mer att det var som en månad eller två. Konstigt hur tiden kan spela sådana spratt på oss. Har oavsett varit en bra vecka, trots alla sjukdomar och besök hos doktorer. 
 
Hittills har helgen varit bra. Började fredag kväll med att träffa Ola från Polen för en kaffe på kvällen. Hon var också trevlig och bor ganska nära. Igår åkte jag upp till Natick Mall och träffade Katrine och Simone. Lyckades hålla i pengarna bra och kom bara hem med en tröja, som jag dessutom fick rabatt på. Hann vara hemma någon timma innan jag åkte iväg för att hämta upp Gaelle och vi mötte upp med Ola för middag och film. Såg Movie 43, som jag sen upptäckte var i stor del skriven av svenskar. Var mycket förvånad. Lyckades även bli frågad om jag var gammal nog att få gå på filmen. Den hade 17års gräns :/ Han såg måttlig chockad ut när jag sa att jag var 25. 
 
Idag har jag än så länge inte gjort något. Ska i alla fall komma så långt som att hoppa in i duschen och hänga upp mina kläder jag tvättade i fredags. De är vikta men ska egentligen hänga så det är inte helt illa.
 
Vet även att vissa personer (Jennie) efterfrågat mer kort. Jag vet att jag suger på att ta kort men igår skulle jag verkligen göra det men så dog telefonen så det gick inte. Finns fler på Instagram, jag heter ememma7. Ska försöka bättra mig här också. Och bara för att Jennie frågade så snällt, not, slänger jag upp ett inlägg senare med bilder på mitt rum. De är ganska kassa men jag orkar inte ta nya. 


Kommentarer
isabella

jaaa bilder emma BILDER!!

2013-02-03 @ 17:28:47
Jennie

Vad bra. Vet att jag redan sett rummet irl men något borde väl ha hänt där sen jag var där. . eller? ;)

Nu när jag fått jobb så borde jag verkligen kunna spara till att komma på besök . . utan barn ;) Med Kristina . . till new york ;)

Hur känns det att vara tillbaka nu? Som om du aldrig varit borta?






Svar: Skaffa Kik så kan vi smsa om det istället. Men ja, besök låter absolut som en bra ide! Jo, lite hade väl hänt i rummet. Men inte mycket, haha. Syns väl på bilderna som faktiskt kom upp till slut ;)
Emma

2013-02-03 @ 21:59:01
URL: http://jencie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0