26 Februari

God morgon/eftermiddag!
 
Barnen har mer eller mindre bara hoppat på skolbussen och jag har städat bort frukosten. Dricker kaffe och tar tag i något jag sagt jag ska göra i över två veckor nu; ansikts- och hårmask. Vet inte varför det inte har blivit under helgerna, är ju inte så att jag inte haft tid. Är ganska säker på att min hud gör glädjeskutt just nu när den får en djuprengöring. Annat som står på schemat idag är lunch med Ola och Isabel, men det är några timmar bort. Ska vika lite tvätt och gå en runda med hundarna också. R har karate i eftermiddag och sen är det hem och fixa iddag igen. Med andra ord, en vanlig Tisdag helt enkelt. 
 
Hoppas ni har en fin dag!


Kommentarer
Anonym

ja gärna om du har tid o lust. tröjor ellee tunikor är det jag är ute efter inte brallor

2013-03-01 @ 12:42:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0