14 Februari

Veckan bara flyger fram har i Chicago. Tisdagen spederades med rengoring hos tandlakaren och jag fick val for forsta gangen positiv feedback pa min plackuppbyggnad, haha. Elektrisk tandborste ftw! ;) Frozen yougurt med Massi och Nicke var en hit, aven om dom tyckte min osotade variant var trakig. Kvallen spenderades vid en utomhusrink som tack och lov hade varmelampor.

Igar var jag fast hemma hela dagen da bilen var pa service och man visste inte nar den skulle bli klar. Tog Marcus pa hockey pa kvallen dar jag lyckades sitta en timme pa det kallaste stallet helt i onodan. Typiskt mig.

Idag ska det bli lunch med Nikki och middag+bilshow med familjen. Imorgon blir det traning med syrran, sa jag lar inte kunna rora mig pa lordag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0