1 April

Det blev en fantastisk helg med god mat, lite party och en avkopplande sondag. Traffade in del trevligt folk pa festen och eftersom Rikke korde sa kunde jag med gott samvete dricka goda drinkar. Vi gjorde paskbrunch pa sondagsmorgonen och pa kvallen at vi middag med min vardfamilj. Gjorde aven upp fina planer infor hosten igar kvall som jag redan ar exhalterad for.

Idag ar Rachel hemma for hon at "sjuk". Hon var dalig i natt men det ar inget fel pa henne nu. Hon fick i alla fall stanna hemma men ska ivag pa gymnastiken i eftermiddag. Hoppas hon kan ga imorgon sa jag inte behover ga till gymmet pa kvallen, det ar inte en favorit.

Nu blir det att titta pa Jessie en stund sen maste vi nog aka en svang till affaren sa vi kan laga middag ikvall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0