Det här med att försöka

Det är inte speciellt lätt att hitta på något att blogga om just för tillfället. Händer inget speciellt intressant eller nytt direkt. Men eftersom jag har lovat att försöka hålla igång bloggen igen så får det bli massa tråkiga inlägg innan det händer något kul igen.

Spenderade fredagskvällen hemma hos Kristina. Vi gjorde mojitos och kollade på Ted. Drinkarna var super, filmen var kass. Blev ganska bra balans i slutändan. Är förvånad att jag aldrig tänkt på hur lätt det är att göra just mojitos. Men nu när jag vet kommer det bli fler, det är verkligen en sjukt god drink.

Idag kommer jag inte göra mycket alls. Försöka att äntligen få se det senaste avsnittet av Supernatural. Inte fastna på bloggar och forum så det slutar med att jag blir för trött för att se på någon serie som jag vill vara vaken för. Halsen bråkar även igen, annars hade jag tagit en tur till gymmet i och för sig. Men det får vänta och hoppas att jag kan göra det på måndag morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0