Jul och lite annat

Hade alla planer i världen på att blogga under själv julhelgen men det blev aldrig av. Ett par dagar utan intenet hos mamma gjorde väl sitt och sen fick jag annat att göra. Eller ja, igår gjorde jag väl inte så mycket men det fanns absolut ingen ork till någonting ;)
 
Julafton spenderades delad hos mamma och syrran. Med risk för all skit jag kan komma att få så var det inte direkt bästa julen. Inte heller värsta, den var helt klart för fyra år sedan. Hela dagen var mest seg och hur hemskt det än må låta så ser jag fram emot nästa jul då den kommer spendaras i Boston (eller Chicago). Ombyte förnöjer verkligen i detta fallet. 
 
Såg fram emot juldagen som skulle bestå av firande av Kristinas födelsedag. Utgång med vänner stod på schemat. Blev inte mycket till utgång. Var bara jag och Kristina kvar till detta och vi gick in, tog en sväng på dansgolvet, och gick ut igen. Efterfest hos Kristina som ja, var lite udda. Kom i alla fall hem vid 7 på morgonen och var vaken redan vid 9 igen. Som sagt, det fanns ingen som helst energi till att göra någonting igår. 
 
Är fortfarande lite seg idag men försöker att vara lite produktiv ändå. Tvättar, har städat lite och planerar att gå till affären snart. Funderar även på en sväng nere på stan för att se vad rean har att erbjuda. Tror dock inte att det är speciellt nödvändigt för min del eftersom jag inte ska köpa någonting mer innan jag åker. Har visserligen förhoppningar om att hitta något till Ben och Rachel men vet inte om typ leksaker och liknande finns med på rean. 


Kommentarer
Sandra

Ja precis! Börjar nästan bli otålig ju =) hehe. Har du allt klart då?

2012-12-27 @ 13:52:39
URL: http://bjorkasandras.blogg.se
Sandra

okej! Härligt! :) Har bara kvar att beställa internationella körkortet, annars är allt fixat :) Superskönt!

2012-12-27 @ 20:27:48
URL: http://bjorkasandras.blogg.se
Sandra

Jaha! Är det sant? Känner mig typ lurad av CC i så fall ju! Men, beställer det nog eftersom jag redan har allt i ordninggjort och har fixat foto för det och så :) Men bra att veta ändå ju! Skönt att bolla idéer med en redan erfaren au pair :D hehe

Ja men eller hur! Fattar inte hur man ska få plats med allt :/ Värsta bekymret blir hur man ska få med sig det man ska ha på au pair skolan i kabinväskan. För det stämmer att man ska packa de ombytena i kabinväskan va? och att de sedan ställer undan de stora väskorna i ett rum. Har hört det i varje fall. Men man måste ju liksom få komma åt neccessären när man kommer dit? Är helförvirrad :)

2012-12-27 @ 21:57:48
URL: http://bjorkasandras.blogg.se
Sandra

Jag tror att jag läste det på någons blogg, har jag för mig i varje fall! Men skönt att det inte är så, blev så nervös, skulle nog bli svårt att få plats med allt sånt i bara kabinväskan :) Pjuh. Som sagt! Tur att jag har dig att rådfråga, haha :) Men ombyte ska jag absolut ha i där, och lite tyngre saker som du skrev. Funderar på om jag ska ha dataväska som handväska eller ta en handväska och stoppa datorn däri. Hmm. Får fundera på det! :)

2012-12-27 @ 23:26:41
URL: http://bjorkasandras.blogg.se
Sandra

Min flygbiljetter har kommit!! :D

2012-12-28 @ 11:44:03
URL: http://bjorkasandras.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0