Filmer att se fram emot

Tycker det har varit torrt med filmer som jag verkligen ser fram emot att se ganska länge nu. Dock verkar det finnas ett par guldkorn under 2013. Bland att så kommer min alla hjärtans dag spenderas med att se en halvt misshandlad Bruce Willis i underläge i Die Hard 5. Den är efterlängtad! De må inte vara de bästa filmerna rent innehållsmässigt och i trovärdighet men jag tycker ändå att de är fantastiska. Stor del på grund av Brucan. 
 
Film nr 2 som är efterlängtad är uppföljaren till Wolverine, också döpt Wolverine, haha. Hugh Jackman. Det behöver ingen mer förklaring till den filmen. Logan/Wolverine är min favorit X Men och även om delar av första filmen inte är super bra så ska även denna bli kul att se. 26 Juli har den premiär, både i Sverige och i Usa. 
 
Sen ser jag även fram emot Catching Fire, som man får vänta på ända till nästa höst på (November?). Tror filmen blir en bra version även om jag inte är helt nöjd med alla casting val som gjorts. Blir oavsett superbra att se Jennifer Lawrence på bioduken igen. 
 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0