Äntligen!

Idag fick jag flygbiljetten! :)
 
Finns delar jag är nöjd med, och delar jag inte är nöjd med. Att åka vid 12 från Göteborg är helt okej, slipper gå upp mitt i natten. Att mellanlanda på Heathrow med 4h väntetid är mindre okej. Pluset där är att jag i alla fall inte ska byta terminal. Sen att hamna på Newark, igen, är lite eh. Tar så mycket längre att åka till skolan där i från jämfört med de andra två flygplatserna. Ett annat plus är att det är så pass sent på kvällen som vi kommer komma fram att det bara är att hoppa ner i sängen, perfekt mot jetlag. Sen skulle jag även tro att bussresan till skolan kommer vara mycket trevligare än sist då det var 35 grader och ingen AC ;)
 
Kan även tillägga att jag fick lite panik tidigare idag när jag insåg att det mer eller mindre bara är 3 veckor kvar. Hur kort känns det inte lixom? Hur mycket jag än vill och längtar efter att åka så högg det till lite att tänka på alla som jag lämnar kvar här hemma. Men de kommer finnas kvar, det vet jag ju :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0