3 December

 
Idag har jag bakat för fullt på förmiddagen; blev både lussekatter och bröd. Första gången jag bakade med saffran också men det slutade bra. Dock så tror jag att jag gillar utan saffran bättre, men känner ändå att jag kommit en bit på vägen då jag numera kan äta bullar med det i. 
 
Nu är jag dock trött. Mycket tröttare än vad jag borde vara så här mitt på dagen. Skulle gissa på att det är min hals som fortfarande är dum som drar ner på min energi. Vill verkligen att den ska fixa sig själv nu, vill inte ha ont längre. 
 
Sitter även om funderar på om man ska ta och betala in lite pengar till CC idag med. Är egentligen inte så sugen på det men kommer vara tvungen ganska snart i alla fall så är väl lika bra. Känner mig fortfarande lite sur över hur de kramar ur mig pengarna från vad som sas från början. Dags att släppa det och gå vidare. I vilket fall, nöjd med att veckorna går framåt och tiden innan Boston bir mindre och mindre. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0