16 December

Är lite halvtrött idag. Kan bero på att jag inte kom hem förrän vid 2 i natt och sen sov ganska kasst till halv 11. Inte riktigt den sömnen jag är van vid och behöver. Hade i vilket fall en väldigt trevlig filmkväll. Fick sett både Pitch Perfect och House at the End of the Street. Båda var okej, inte mer. Jennifer Lawrence vägde upp den sistnämnda ganska mycket; hon är fantastik på alla sätt och vis. 
 
På något sätt så gör tröttheten mig mer otålig inför Usa. Finns så mycket jag vill ha svar på nu, nu, nu! Typ flygtider, vilka som mer flyger från Landvetter (om någon), om det kommer vara anknytning vid mellan landningen med några andra au pairer, tiderna för när man åker och kommer fram... Det finns mer egentligen. Sen är jag så sugen på att kunna få gå och shoppa på Forever21 under någon annan årstid än sommaren. Förra au pair perioden så passade inga kläder därifrån men det gör dom nu, och de senaste åren så har jag mest suttit och suktat online efter fina jackor och koftor av olika slag därifrån. 
 
Det finns så mycket annat jag längtar efter också i Usa. Det är visserligen bara (!) 3½ månad sedan jag kom tillbaka från Chicago men jag suktar redan efter diverse matvaror. De är dock förvånandsvärt hälsosamma, haha. Sen längtar jag, eller man kanske ska säga, ser fram emot att åka till Chicago redan i Februari. Känns verkligen som en superbonus att få extra semester så snabbt och faktiskt kunna utnyttja den. Numera är det ju inte bara familjen man längtar efter där utan även Nikki. Ska bli så kul att kunna hänga med henne igen. 
 
Okej, allt ska bli kul, haha. Känns verkligen som det var ett superbra beslut att åka iväg igen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0