In the rearview

Har varit lite nostalgisk idag, och läst igenom gamla inlägg i bloggen. Hittade till och med ett från Maj 2008 där jag hade lagt upp en youtube-video med That Green Gentleman av Panic. Har för mig att det var enda låten jag gillade från Pretty.Odd. då, och sen kom jag inte igång med att verkligen uppskatta dom förrän typ 8-9 månader senare. Efter det var det kört, haha.

Tror att början till nostalgin kom av att jag kollade på American Idol i morse, och en av deltagarna sjöng Don't Stop Believing, och jag kommer nog aldrig kunna höra den låten utan att översvämmas av känslor, och skulle nog utan problem kunna börja gråta. Minnet är för mäktigt för att jag ska kunna stå emot. Det ögonblicket var oförglömligt. Inte idag alltså, utan en annan gång. De som känner mig vet nog redan vad jag pratar om ;)

Annars har jag inte gjort mycket produktivt idag. Flyttat runt lite möbler, diskat, och mest plockat upp här hemma. Och haft Irsa här för lite mini-marathon av True Blood. Hon har bara ett avsnitt kvar innan hon sett hela serien. Har bara tagit ett år att komma igenom tre säsonger. Bra att hon blir klar nu innan fjärde säsongen börjar iaf ;)

Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova!


Kommentarer
em

guess what i found???:D på abercrombies hemsida har de superhärliga väskor tyyp i stil med GHpåsen:D VILL HAAA! :D

2011-05-16 @ 23:38:21
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0