19 Maj

Idag känns det som om det har gjorts en del framsteg på uppsatsen, vilket alltid är positivt. Jag åkte hem till mamma imorse för att komma hemifrån och inte bara sitta i soffan hela dagen och troligen inte få gjort tillräckligt mycket. Istället satt jag vid köksbordet typ hela dagen, haha. Är nog dock bättre än min soffa i vilket fall. Kom hem strax efter 6, och sedan dess har jag hunnit med att koka lite rabarber- och jordgubbs sylt/marmelad. Första försöket och jag tyckte det blev helt okej. Råkade nog ha i lite väl mycket socker för min smak. Tror dock att många andra inte skulle hålla med, utan istället tycka att den är sur. Men den duger fint att göra gröten lite lyxigare på morgonen ;)

Nu blir det veckans avsnitt av American Idol, och troligen ett avsnitt av Gossip Girl. Är så efter med nästan alla serier. Får ju börja någonstans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0