it's the only thing that makes me feel as good as you

Har spenderat dagen med att plugga. Har dock fastnat på hemtentan, behöver boken och troligen en klasskamrat eller två för att komma vidare nu. Men det känns ändå helt okej, eftersom jag fått gjort så pass mycket och ändå har nästa vecka på mig också. Har förberett mig så gott jag kunnat inför grupparbetet imorgon, och börjat läsa i filmanalys boken. Den är sjukt tråkig! Jag tycker det är illa nog att analysera en bok, men det måste vara värre att göra det med filmer. Eller så är det bara att boken får det att låta så fruktansvärt. Kommer avsluta denna plugg-dag med lite skönlitterär bok. Behöver komma längre fram i den med. Efter det tycker jag att jag gjort mitt för idag.

Ska om lite mindre än 1½ timma beställa lite biljetter. Först ut är konsert biljett till Panic! at the Disco i Chicago. Det är lite av en rush att bara beställa dom. Lite samma känsla som att faktiskt vara där, antecipationen kryper i kroppen, pirrar till i magtrakten. Underbart. Och ja, man kan faktiskt säga antecipation på svenska med, jag kollade ;)

Efter det blir det även en flygbiljett till Chicago. Måste ju trots allt ta mig dit också, för att kunna gå på konserten. Hittade en jätte bra biljett tidigare idag så jag hoppas att den finns kvar nu ikväll också, men det känns det som att den borde göra.


Kommentarer
Emilia

Åh, P!ATD! Har du sett dem live förr? :)

2011-04-13 @ 12:06:32
URL: http://emiliaaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0