if the heaven don't have a vacancy then we just, then we just get up and go

Har precis packat klart inför Barcelona. Tog ungefär 5 minuter, trots att jag försökte dra ut på det. Så nu sitter jag bara och mest väntar på att Bojana och Irsa ska komma, ocj jag får laga middag till oss innan vi ger oss av mot flygplatsen. Vilket är mer eller mindre vad jag gjort hela helgen + idag. Tur att man har saker att göra resten av veckan i alla fall.

Det känns lite overkligt att det äntligen är dags att åka. Allt blev bokat strax innan jul, och då hade vi ändå gått och funderat på allvar i ett par veckor. För att inte tala om att det snart är en månad sedan jag var i London, något som det verkligen inte känns som. De senaste veckorna har gått fram fort, och som jag skrev redan igår, jag tror inte att de kommer gå långsammare under våren. Inte för att jag vill att det ska gå långsamt heller.

Blir väl till att sätta på nått avsnitt av någon serie för att få tiden att gå lite fortare just nu. Kanske blir någon uppdatering i veckan, då vårat hostel har allmänna datorer, men man vet ju aldrig med mig :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0