12 Juni 2011

Det är samma sak som förra året, internet uppkopplingen är jätte seg, om den ens är där, så att bara gå ut och kolla mailen är ett helt projekt. Msn går knappt att koppla upp, och när jag väl blir inloggade loggas jag ut lika fort, så det kommer inte funka att prata med mig där heller. Dropboxen tar evigheter att synca minsta lilla fil, Skype kan man ju också glömma.

Annars är det bara bra med mig. Det heta vädret som var när jag kom försvann lika fort igen, och det regnade i ett par dagar och har varit ganska kallt. Idag är det dock lite sol, men ganska kyligt ute. Panic! var självklart underbart, även om det verkligen inte är lika kul att gå själv på konserter. Jag hade en jätte bra plats som gjorde att jag kunde stå och stirra på Spencer hela tiden ;).

Resten av veckan har jag inte gjort så mycket, mest varit hemma och kollat på matlagningsprogram. Gick till Target i torsdag och jag tror aldrig jag gått ut därifrån och handlat för så lite pengar som jag gjorde. Igår var vi på Ikea och idag har jag och Helen varit en sväng på Kohl's och kikat lite. Veckan som kommer är inte mycket mer spännande heller. Har inget inbokat förrän den 25e då det blir Empires :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0