Dag 28

Inlägg nr 2 nu då. Back on track! ;)

Dag 28: En låt du önskar att du kunde spela

Jag önskar egentligen att jag kunde spela ett instrument överhuvudtaget. Har ju kunnat lite allt möjligt under åren, efter att ha varit med i olika band under mellanstadiet och högstadiet + de man var tvungen att lära sig under musiklektionerna. Är väl dock lite udda att jag varit bäst på ukulele.

Anyway, jag hade verkligen velat kunna spela After the last Midtown show med The Academy Is... . Den är fantastisk, och visserligen kommer den bäst till sin rätt med alla instrument tillsammans, men den är underbar enbart med akustisk gitarr också. Även, Northern Downpour vore fin att kunna spela.


Kommentarer
emmynem

Haha..

joo men jag har träning kl 18 men annars är jag nog free:) vad tänkte du på?:) puss

2011-01-30 @ 23:37:11
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0