Dag 27

Missade igår när jag var i Ullared. Kom hem och vände bara lite snabbt på eftermiddagen innan jag åkte till Irsa. Kom hem sent, orkade inte dra igång datorn, så idag blir det två inlägg istället.

Dag 27: Min favoritlåt för ett år sedan

Jag vet inte exakt vilken som var min favorit låt för ett år sedan, men efter att ha gått tillbaka i bloggen och kikat lite på inläggen runt slutet av januari - början av februari, skulle jag gissa på att det var en av Empires låtar från Bang. Antingen Damn thing's over eller Strangers. De hade släppt de flesta låtarna från skivan vid det laget (tror jag) så de spelades ofta. Vet även att Weightless med All Time Low var välspelad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0