Dag 26

Jag gillar inte de posterna som kommer i listan så jag tar från en annan 30-dagars lista istället. De andra är sjukt tråkiga och skulle bli ap-långa. Inte alls vad jag är sugen på. Blir lite musiktema nu i ett par dagar istället ;)


Dag 26: En låt som jag vill ska spelas på mitt bröllop.

Har sagt i många år att om/när jag gifter mig så ska If it's all I ever do med Anders Fernette (fd. Johansson) spelas. Helst skulle jag vilja ha Anders där att sjunga den live, men det känns inte direkt som om det skulle kunna bli verklighet, haha. Men man kan ju drömma.


Kommentarer
Anonym

Upptaget? Skumt, tror inte jag ringde ngn efter det.. Men hade de mysigt med mina småsystrar iaf, jag har på ngt sätt lyckats lära Ida att puta med läpparna när man ska ta kort på henne;)

2011-01-30 @ 14:50:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0