Dag 25

Dag 25: Min vecka, i detalj

Min första reaktion var verkligen ORKA! när jag såg vad jag skulle skriva idag. Jag skippar att var superdetaljrik, dels för att det inte är intressant, och för att jag inte vill eller orkar sitta och skriva en halv uppsats.

Måndag: Gick upp, körde lite yoga, gick in till stan och träffade Irsa. Kaffe på Espresso house, och sedan åkte vi till Överby. Jag köpte ett linne. Hem, gjorde mycket stark mat till mig och Irsa. Kollade på tv, och har för mig att jag läste ganska länge den kvällen.

Tisdag: Upp tidigt, gick till skolan, hade en ganska tråkig föreläsning. Köpte busskort, åkte hem, skrev nog lite, kollade säkerligen på någon serie på kvällen.

Onsdag: Ja, det är ju bara att gå ner till förra inlägget. Finns ju en extremt detaljerad version där. Mycket flail var det i alla fall.

Torsdag (Idag): Sov sent, eftersom det tog mig ett tag att kunna somna. Frukost, sen promenad till skolan. Satt i biblioteket och pluggade i ett par timmar. Gick sedan och solade en snabbis. Tog vägen förbi hemköp och köpte gurka och yogurt, hem och gjorde snabb middag med tonfisk, innan jag tog bussen till Irsa. Vi kollade på American Idol. Hem, tv, kvällsmat, mer tv, och nu ska jag läsa lite.

Fredag: Tvätta, samtidigt som planen är att städa lägenheten. Ska även hinna med ett yoga pass. Åka hem till mamma, äta middag, troligen kolla på tv, sen sova.

Lördag: Ullared med mamma och Anneli. Känns som att det räcker med beskrivning. Lär vara trött på kvällen, så det kommer nog inte hända så mycket mer.

Söndag: Inga planer än. Så troligen kommer jag ligga/sitta i soffan och läsa eller kolla på tv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0