Dag 18

Dag 18: Vad jag känner för

Så idag är det ytterligare en sådan där dag då jag får välja vad jag vill.

Hurm..

Jag som verkligen uppskattar listan i den mening att den ger mig något specifikt att skriva om varje dag. Men okej då, jag får väl tänka själv idag. Nog för att jag gjort det i två dagar innan med, med de "vanliga" inläggen jag gjort.

Efter jag har bortsett från all snygghet som finns i den här bilden, (Jag ser den även om inte ni gör det ;) ), så får den mig att tänka på mig och Irsa. Eller mer på de dagarna då jag är uber-jobbig, med massa energi och typ skuttar fram, mer eller mindre trakasserar Irsa (speciellt på msn :P ), och då Irsa är mer 'yeah, yeah, whatever' och 'ignorera så försvinner det'..



Det var det jag ville dela med mig av idag. Tydligen. Take it or leave it.



Kommentarer
Harry Barry

Hahahahaha! You're cute. And I like the picture! :D

2011-01-21 @ 11:35:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0