My baby is back

Igår tyckte datorn att det var dags att skrämmas lite igen, och skärmen blev svart så som den brukar göra med jämna mellanrum. Var dock längesedan nu så jag trodde vi var klara med det där, men tydligen inte. Det värsta var väl att det hände 3 minuter i 8 på kvällen, så jag fick snällt kolla på Melodifestivalen i mobilen. Efter lite googlande, även det på mobilen, upptäckte jag att det tydligen inte skulle vara så svårt att fixa problemet själv. Något som verkligen är uppskattat eftersom jag annars måste ut till Torp och inte heller längre har garanti. Så idag åkte jag hem till Irsa för att låna hennes dator för att kunna fixa min, och det fungerade utmärkt! Så om det händer igen vet jag precis vad man ska göra, och slipper få en panikattack över att förlora massa saker. Har dock redan nu lagt över lite mer saker i dropboxen, i fall att, och ska verkligen se till att uppdatera innehållet i den. Drog i alla fall en djup suck av lättnad när min baby blinkade till liv igen idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0