Freshen up

Tyckte det var dags för lite uppfräshning i designen. Vet dock inte om jag lyckas "fräsha upp" den, men det blev lite nytt i alla fall nu när det blir vår på tisdag. För det är det faktiskt, Mars börjar och det är en vårmånad, så vår it is. Och jag ska helt klart köra på min "tradition" att ta på mig vårskor bara för att. Nog för att jag haft på mig mina converse lite då och då nu under vintern också, men det är principen ;)

Igår blev det spontan middag och filmkväll hos mig. Irsa och Sara kom över och jag fixade ihop lite mango- och bönsallad med kyckling, och en björnbär- chokladpaj till efterrätt. Pajen måste verkligen vara nått av det bästa jag experimenterat ihop, absolut nått jag ska baka igen.

Ikväll blir det melodifestival. Äntligen är det Anders vecka! Jag ska rösta, och det tycker jag att ni också ska göra. Och då menar jag att ni ska rösta på Anders, och inget annat. Har för mig att han är bidrag nr 8, men är inte helt säker. Mina närmsta komma få påminnelser senare ikväll med instruktioner (och hot) ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0