28 Februari 2011

DAGENS VILL HA: Just nu, kaffe!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, blå- och grå randig längärmad tröja.
DAGENS SMINK: Inget.
DAGENS FRISYR: Helt utsläppt nu, luggen blir nog bortsatt med ett spänne snart dock.
DAGENS LÅT: Vet inte vad jag kommer lyssna mest på idag än, men första jag satte på var Bang (Acoustic) - Empires.
DAGENS PLANER: Skulle träffat Jennie och Nayeli, med det blev uppskjutet. Så det blir samma som i helgen, inga planer alls.
DAGENS SAKNAD: Solen. Den skulle varit framme idag men det verkar det inte som.
DAGENS KÖP: Inget än så länge, och det blir nog inget på resten av dagen heller.


Kommentarer
Jennie

sv. jag har inte orkat än, ska göra det snart :P

2011-02-28 @ 12:20:42
URL: http://jencie.blogg.se/
Emmy

Dagens varning: Starbucks i Barcelona. Sorry, men det är vidrigt:( Det är något med mjölken, den är sötad eller ngt, jag o Alecs var tvungna att slänga våra latte efter att verkligen försökt få i oss dem, men vi höll på att spy till slut. Mjölken på hotellet smakade också äckligt, så vi misstänkte att det är mjölken det är fel på, så sorry, ta inget som innehåller mjölk:( Eller testa om du vågar, but I warned you..:P <3

2011-02-28 @ 13:06:39
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
Krizzy

Såg inte förrän nu att du hade skrivit så det är lite sent, ska iväg till edet strax och handla men kan ju kanske försöka imon istället ?? :)

2011-02-28 @ 15:21:44
URL: http://krizzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0