Bags are packed, I'm ready to go

Har precis packat klart inför London. Är lite orolig att det ska väga för mycket, men jag betvivlar att det gör det egentligen. Är mest exhalterad. Och nervös. Men mest exhalterad. Det är 80-20. Eller kanske 20-80. Kan inte riktigt känna skillnad, men det är det som gör det spännande (Armageddon referens. Någon? Ingen? Nehe). I alla fall, det ska bli jättekul och skönt med lite ombyte av miljö. Har inte heller några direkt pressande skolgrejer att tänka på så man kan verkligen koppla av från. Som om jag kommer kunna koppla av förrän jag kommer hem. Hela jag kommer vara ett vibrerande monster på tisdag. Onsdagen kommer vara präglad av efterchocken, haha.

Skulle bara kika in och säga att jag ger mig av snart. Kan bli nådd via sms om det är nått viktigt. Eller mindre viktigt, jag gillar alltid att höra av mina fina vänner <3

Nu lite soppa till tidig middag och sen iväg till Göteborg för fika med Emmy och sedan hem till Malin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0