Oh glory, I think I see you around the bend

Jag är nästan helt färdigpackad. Tror det enda som ska ner är plattången och ett linne som fortfarande hänger på tork. Känns som jag är ute i ovanligt god tid, för det är över en timma kvar innan jag ska hoppa på bussen mot Göteborg, och jag ska bara torka och platta håret, något som tar max 15 minuter. Det är väl så det går när man vaknar en halvtimma innan klockan ska ringa.

Trodde aldrig jag skulle somna igår, men det gick ganska lätt i alla fall, och imorse hade äntligen mailen med m&g infon kommit, vilket var största anledningen till varför jag kanske inte skulle kunnat somna. Gillar inte att inte veta detaljer och sånt i förväg, och speciellt inte när jag inte är helt 100 på hur det kommer vara med internet den närmsta veckan. I helgen är det nog inga problem, när vi bor hos Anna men sen är det nog ganska kört.

Helgen är annars ganska obokad. Ikväll blir det ut till någon pub i Edinburgh i alla fall. Imorgon pratade jag och Malin om lite shopping, men annars inte mycket. men på måndag kör hela kalaset verkligen igång när vi drar vidare till Glasgow och sedan Panic! at the Disco på kvällen. Och sen upprepar vi proceduren två dagar till fast i Birmingham och London :D :D :D

Kommer vara helt slut när jag kommer hem, men det kommer vara så värt det. Är så exhaterad att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Nej, nu får jag väl gå blåsa håret istället för att sitta här och babbla :D


Kommentarer
Erlingdagny

nice site keep it up ok

2011-08-24 @ 09:55:20
URL: http://erlingdagny.blogspoo.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0