hey, hey, we're a hurricane

Det fina vädret försvann snabbt och nu har det regnat i två dagar. Verkar dock bli bättre imorgon, något jag verkligen hoppas på. Är inte alls kul att vara i mitten av april och fortfarande frysa som en tok så fort man går ut. Idag var jag hos Bojana hela dagen. Blev mestadels pluggande. Fast med många pauser imellan. Klart blev det i alla fall och det är huvudsaken.

Jag hade mig en uppenbarelse hos Bojana också. Har varit helt inställd på att det inte blir någon Starbucks förrän jag kommer till Chicago, och hade helt glömt bort att både Skottland och England har det med. Trots att jag inte är lika besatt av just Starbucks numera, så kan jag inte hjälpa att var grymt sugen på en Coffee Light Frappuccino. Och när jag kom fram till detta insåg jag att det bara är 15 dagar kvar tills det bär av mot Edinburgh. Ganska nära trots allt.

Det är samma med Chicago. Bara 54 dagar kvar idag. Känns som om tiden redan flyger fram och jag har knappt ens hunnit tänka på att jag ska åka. Men det har ju sina fördelar det med. Att inte gå och vänta och räkna, som jag alltid gjort innan, utan bara helt plötsligt är det dags. Tiden får ju dock inte försvinna för fort, måste ju hinna med och köpa saft ;)

Men som sagt, Skottland, England och Panic! at the Disco är först.


Kommentarer
Sandra

Jag ska till Minneapolis i maj så jag ser fram emot Starbucks också men jag tror att jag tjuvstartar redan på utrikesterminalen på Arlanda haha ;)

2011-04-17 @ 11:43:32
URL: http://www.stoppstanna.com/sandra/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0