everything i do is bittersweet

Har, som ni ser, piffat upp bloggen lite. Tanken var att göra det lite vårigare/somrigare/ljusare färgmässigt, men jag vet inte om det är det egentligen? Vet inte riktigt vad man ska ta för färger till det, utom möjligen massa gult och det var jag inte sugen på.

Det mesta grundade sig i att jag störde mig så på att headern inte täckte hela "innehållet". Så även om jag verkligen gillar den förra bilden så blev det till att byta. Är inte bra nog på det där med att ändra pixlar och skit på bilder för att göra dom större utan att se helt konstiga ut.

Idag har det varit riktigt skönt ute, och beslutet att ta på mig vårjackan fick jag ångra. På hemvägen låg den nerknökad i väskan. Imorgon får den stanna hemma. Har idag suttit på biblioteket och pluggat. Tråkigt att behöva vara inomhus, men det var verkligen nödvändigt. Hann dock med en fika tillsammans med Irsa, och det var verkligen ett trevligt avbrott.

Nu blir det sängen, och jag hoppas alla väderleksrapporter är sanna så att jag vaknar upp av att solen skiner in genom sovrumsfönstret :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0