You've got nothing to loose, don't be afraid to get down

Den här dagen har verkligen varit helt ovärd. Har varit rastlös, och uttråkad till tusen. Höjdpunkten var nyheten från imorse, och nog för att det är kul, det är inget man kan leva på hela dagen. Har inte heller varit motiverad nog för att plugga. Hade inte varit någon idé att ens försöka för jag hade bara gett upp efter någon minut i vilket fall. Just sitter jag och verkligen försöker övertala mig själv att det är en jätte dålig idé att färga håret nu. Köpte hårfärg i Ullared, så nu kliar det bara i fingrarna till att göra det. Men tanken är att hålla mig fram till Oktober, men jag vet inte om jag kommer lyckas med det :P. Har dock lyckats ta ner taklampan, så om det nu blir barnvaktande imorgon så kan Anneli ta med sig den hem sen. Känner att jag klarar mig fint utan en lampa där, och verkligen utan den. Tröttnade lite väl fort på den, även om det inte är speciellt utstickande eller nått. men nu är den borta och man kan flytta på bordet utan att behöva tänka på att flytta den med. Nu vill jag bara att tiden ska gå fort fram till 8 då Idol börjar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0