Words don't seem to matter. I'd rather have it tested and true.

Har blivit ett par dagars blogg-paus igen. Vet inte riktigt hur det hände, var verkligen inte planerat och det kändes inte som om det var tre dagar sen jag skrev sist. Har hunnit med att vara på ikea och göra slut på en massa pengar. Men det har dock varit värt det. Fick ben till nya sängarna, en ny madrass och lakan som faktiskt passar. Idag fick jag även skruvat ihop bokhyllan som införskaffades och trots att den inte hamnar där jag egentligen vill ha den (står en annan möbel i vägen) så är jag mycket nöjd.

Idag har jag hunnit med en hel del, även om jag lyckades försova mig imorse. Inte för att sägen är så skön, utan för att jag så fint, i ett halv-vaket tillstånd, gjort en uppdatering på telefonen som tydligen slog ut alarmet. Det blev skola hela dagen, sen hem och laga mat, snickra ihop hyllan och sen hann jag även med att baka lite bröd. Kvällen har bjudit på Idol och senaste avsnittet av 90210.

Innan läggdags blir det nog lite skrivning från min egen sida, och lite läsning. Imorgon står pluggande och städning på schemat. Inte speciellt kul men det måste göras, tyvärr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0