I'm like a machine, but I still got dreams


Redo för promenad

Det blev aldrig någon promenad in till stan, men det blev en som slutade vid affären. Blev inte riktigt så långt som jag hade tänkt mig eftersom mina fotleder tydligen inte tyckte om att promenera idag. Mycket frustrerande eftersom jag gick iväg i motsatt riktining mot affären och var inställd på att gå i minst 1½ Fall Out Boy skiva, men fick snällt snedda av efter bara 5 sånger och bege mig hemåt istället. Ställde mig istället och lagade mat, och fick äntligen bakat hallon och björnbärspaj, som grannen sen kom och fikade på.

Snart kommer Kristina hit för att se på film och tjöta lite. Hoppas på att hon är sugen på att se samma som mig, men sådan tur har man väl inte ;)


Kommentarer
Bojo

You look beautiful, baby!!!

2010-09-18 @ 23:15:45
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0