where the streets have no name



Just nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe, psykologiboken, 2 öppnade text dokument, och en 90-tals radio kanal på. Kanske inte den ideala dagen, men tyvärr måste jag ju försöka få in allt i hjärnan på nått sätt. Idag ringde Anneli och väckte mig vid kvart i nio. Jag var mindre nöjd eftersom jag hade svårt att somna igår trots att jag var trött tidigt på kvällen. Hon och Alwa kom hit en stund efter nio och det blev kaffe, och senare en snabb tur till Överby. Gjorde ett tappert försök till att hitta skor, men det gick inget bra. Är väl bara att inse att det får bli converse, förutom när det är snö upp till knäna. Något det säkerligen kommer bli, enbart för att jävlas med mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0