too late, too late, too much to say


Idag har jag förvånat mig själv med att spendera närmare fyra timmar med att plugga. De första två och en halv bara försvann, men resten segade lite. Men det kändes välbehövligt. Blev lite pauser, bland annat när jag hittade en plastficka med etiketten "Random shit" och bara var tvungen att undersöka. Hittade två sleeves från Starbucks, haha. Tror jag plockade med dom när jag var i London i vintras. Fanns även lite julkort jag fick förra året, recept, och lite "dikter". Vet inte om det ens får kallas det. Kan dock se varför folk tycker att jag skriver deprimerande texter. Den ena texten slutade med meningen "Sunshine is a sham." Då var inte resten av den heller speciellt upplyftande. Det konstiga är att jag brukar bara kunna skriva när jag är på super-bra humör. Paus nr var i vilket fall middag, och Big Bang Theory. Jag undrar dock när jag ska sluta äta medan jag ser den showen. Det slutar aldrig bra.

Tanken var någon timma till med läsande, men grannen knackade på. Istället satt vi och tjötade i ett par timmar. Men jag känner mig ändå nöjd med dagens framgångar. Har precis avslutat veckans avsnitt av Merlin. Det var min belöning efter läsandet, och avsnittet var nog ett av de bästa på länge. Vet inte riktigt vad jag ska avsluta med idag. Lutar åt Grey's eller Private Practice.


Kommentarer
em

Hur lång tid tog det innan han klädde av sig den här gången då??;D Puss

2010-11-01 @ 00:58:13
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
ina-bina

Lägger namnet på minnet även om jag inte vet var nånstans du menar :P Är det typ på samma gata som Panduro och Naturkompaniet? (på andra sidan gatan av NK's årliga julutställning?)

2010-11-02 @ 16:46:33
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0