today. tonight.

Vet inte hur jag lyckades imorse, men jag sov mig genom mitt alarm. Vaknade dock bara några minuter senare, och hade ställt det i god tid. Var dock ingen skola på schemat idag, utan istället skulle jag köra Irsa till City Airport. Åkte härifrån i god tid och sen satt vi och tjöta i en timma innan hon var tvungen att gå. Jag körde hem till mamma och fick lunch och kaffe. Kom hem för snart en timma sedan, och sitter mest och slösurfar. Funderar på om man ska dra igång ugnen för att göra middag. Är inte allt för sugen på det men lunch behövs till imorgon, så jag har inte mycket till val. Kvällen kommer annars bli ganska händelselös. Finns ju en del serier att se på idag, det är ju trots allt Onsdag, och då brukar det vara fullspäckat.


Kommentarer
ina-bina

Hähä, jag måste erkänna att jag har över 70 spellistor med OLIKA artister och grupper på min spotify + ca 7 olika soundtrack + en lista med blandad musik med grupper/artister/låtar som inte platsar nånstans eller inte är tillräckligt många av att bilda varsin lista av :P

2010-10-13 @ 19:22:32
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0