this night is sparkling, don't you let it go


Helgen är över, och jag har med 10 timmars sömn återhämtat mig. Blev firande av olika slag på både fredag och lördag. Mamma frågade mig igår vilken kväll som varit bäst men jag kunde inte välja för de var underbart trevliga på olika sätt. Verkligen en sådan helg då man kan ta sömnbristen, för att de är värt det i vilket fall. Mindre trevligt under helgen har varit allt regn. Jag gjorde försök till att fixa håret båda kvällarna men det var ingen idé för fukten tog bort allt. Men idag skiner solnen, och även om det ser sjukt kallt ut med rimfrost på gräset, är det bättre än regnet.

Idag har det blivit ett par avsnitt av One Tree Hill, lite puggande, och snart ska jag fixa lite lunch. Eftermiddagen består av kaffe hos mamma och sen bebisgos hos Jennie. Det sistnämnda ska verkligen bli myspys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0