we've got to make them find us in the dark

Dagen har inte börjat lika strålande som igår. Kanske inte så konstigt, men det är verkligen ett steg nedåt idag. Lyckades bränna min minsta kastrull när jag gjorde frukost. Inte går den att rädda heller. Samma gäller för min stora kastrull som jag lyckades bränna sönder för någon månad sen. Detta får mig att låta som världens sämsta kock, men det är inte fallet. Handlar mest om att jag är så jäkla glömsk, och missar att sänka värmen. Så det får bli till att fixa nya kastruller idag. För det är ju självklart att det händer en sådan dag då man verkligen behöver dom.

Ska iväg och handla mat med Irsa om lite mer än en timme. Först blir det dock ett försök till och se om kopparslingorna kommer synas i håret den här gången. Sist såg man ingen skillnad, men då var även håret mycket ljusare än nu. Hoppas på lite skiftingar i alla fall. Ska även hinna med lite kaffe innan det är dags att ge sig av!


Kommentarer
Bojo

You are awesome cook, I ate your soup last night and it was göööööööööööd!!!

2010-11-19 @ 18:24:18
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0