we all rock along

Kunde inte somna igår kväll/i natt, så det där med att komma i säng tidigare än vanligt fungerade inte så bra. Somnade nog runt halv 3 tiden, och vaknade tyvärr redan innan 10 idag. Inte direkt så utvilad som jag hade önskat. Har snart druckit 3 koppar kaffe, så energin är det inte helt fel på. Måste nog dock byta över till vatten i förebyggande syfte för kvällen. Har just nu 4 stora tillbringare med sangría i kylen. Eller ja, det är en tillbringare, två vaser och min blender-kanna. Men det fungerar utmärkt. Den är dock inte lika god som på Café Baberiba i Chicago, men verkligen godkänd för att vara första försöket att göra egen, hemmagjord. Ska bli gott ikväll i vilket fall.

Planerna för idag är annars inte speciellt extensiva. Funderar på att göra lite scrapbooking. Fick ju äntligen mina kort igår. Men jag vet inte om jag är tillräckligt inspirerad idag för det. Måste verkligen känna för det annars så blir det inget bra i alla fall. Kanske blir lite tv istället, innan det är dags att hoppa in i duschen och sen sminkning för kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0