Packed with goodness

Idag har mer eller mindre bara varit en parad av den ena bra saken efter den andra. Helt ovärt för de flesta andra men för mig har det varit finfint! Började med nyheter om Patrick Stump's solo album, och även om februari låter långt borta nu, så är lovandet av låten Spotlight inom snar framtid en glimmande lite juvel. Sen var förmiddagen mycket trevlig med grupparbete och kaffedrickande. Eftermiddagen var inte fy skam den heller. Hängde med Bojo och Irsa hos mig. Hårfärgning, Dr Horrible, och lyckad matlagning. Tillsammans avslutade vi med Harry Potter på biografen i stan, och jag blev inte besviken. Önskar dock att jag hade kommit ihåg mer från boken än vad jag gjorde. När jag kom hem släppte Empires videon till Bang, och My Chemical Romance läckte själva sin nya skiva. Som sagt, massor av roliga och bra saker. Förhoppningsvis håller detta i sig över helgen, och den kan bli lika fin som idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0