it's probably cause you think you're cooler than me

Skulle lika gärna kunna göra en upprepning av gårdagens inlägg. Låten har gått på repeat i både hjärnan och högtalarna hela dagen. Bästa covern någonsin på I wanna hold your hand dessutom. Tilde var här på sleepover igår, och imorse vaknade jag av att hon satt och tittade på mig. Hon hade varit vaken en bra stund, men väckte mig ändå inte. Efter frukost med syster och Alwa, blev det en snabb tur till Överby och sedan vidare hem till mamma. Mamma tyckte nog förövrigt att jag var lite väl tradig när jag körde på låten 6 gånger i rad genom youtube på telefonen. Det är lite av en tvångstanke, att jag bara ibland måste, måste, höra en låt ibland, och jag kan bara inte vänta. Känns väl mer okej när det är en riktigt låt och inte typ det här. Anyway, tillbaka till dagen. Blev middag och kaffe hos mamma, och sedan frös jag tårna av mig medans jag väntade på den supersena bussen hemåt. Har även fått vikt min tvätt idag. Framsteg! Glee och One Tree Hill har tittats på, och idag känner jag att dagen får knyts ihop med Sons of Anarchy. Jag behöver lite ögongodis ;)


Kommentarer
ina-bina

Nu har jag inte bytt på så länge att jag själv till och med hunnit glömma av lösenordet :P



Det känns tryggt att du skriver "för det mesta", haha! :D



Är det emma_olausson7?

2010-11-18 @ 10:29:57
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0