hope is such a waste ;)

Redan trött på att plugga. Har läst i "imponerande" 37 minuter ;) Det känns lönlöst, för när jag väl läser så tycker jag att jag redan kan det, vilket jag sedan "logiskt" (jag använder den termen löst efter den här kursen) vet att jag inte kan. Men det hela slutar med att jag blir frustrerad och vill kasta boken genom fönstret. Eller mot väggen. Kasta den i vilket fall. Till slut kommer min "logiska" del vinna dock, och jag kommer läsa mig igenom allt igen, och igen, och igen.

Blir i alla fall en paus senare när jag åker med Anneli till Näl med Eskil. Antar att jag hamnar på Alwa vakt i väntrummet. Sist vi gjorde det skrek Alwa som en stucken gris, och alla såg ut som om dom trodde jag misshandlade henne. Alternativt kidnappade henne. Men det var ett tag sen så vi akn ju hoppas på nått annat den här gången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0