and it takes me away, like it's only in my mind

Gårdagskvällen blev mycket lyckad. Efter shopping turen med Irsa, kom jag hem och storstädade lägeheten. Det var verkligen längesen den var så iordning som den är nu. Bakade även en citronkladdkaka, som är jättegod även om det kanske inte låter så lockande. Malin och Karin dör upp strax efter fem, och då hade jag middagen typ färdig. Blev mängder av vin under kvällen, skrattade massor, och vi nördade oss som vanligt. Verkligen en lyckad fredag.

Vaknade upp förvånandsvärt pigg, vilket var en aning chockerande. Blev kaffe, frukost, och ett Merlin, innan vi åkte iväg. Jag gick av i Edet och gick hem till mamma och drack mer kaffe. Efteråt gick jag hem till Jennie och var där ett par timmar. Massa bebisgos, det är synd att även hon ska växa till sig och inte kunna ligga och sova i knät som hon kan nu. Annars så pratade jag och Jennie ikapp på vad som hänt de senaste veckorna. Fanns ju en del. Väl hemma diskade jag lite, och kollade sen på en film. Nu blir det nog lite Sons of Anarchy, och sedan läggdags. Imorgon väntar tvätt-tid, nytt avsnitt av Merlin, och senare träff med Irsa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0