14 november 2010

Dagen har gått fort fram. Har hunnit med lite läsning, scrapbooking, och framför allt, 4 avsnitt av True Blood med Irsa. Scrapbooking var riktigt avkopplande att sitta med idag. Det var verkligen länge sedan jag gjorde nått i den. Det enda är ju att jag är så nöjd med de sista två sidorna jag gjorde, att allt man gör nu känns inte lika bra. Men det blir ju aldrig värre än de första sidorna jag gjorde, och det är ju ett plus :P Trevligt med sällskap på eftermiddagen sen med. Det håller tankarna i styr mer än när man är själv. Även om man bara kollar på tv, så är det bättre. Var likadant igår när jag var hos Irsa och kollade på film. Sällskap är bra.

Nu blir det nog en film som avslutning på dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0