Why can't we keep sunshine in a bottle?

Kom precis in från att ha suttit ute i en timma. Mina armar luktar sommar, ni vet så som den bara kan göra efter huden har värmts upp av solen, och det finns än så länge en gnutta färg på dom också. Dock var det ganska kallt, så att njuta i fulla drag kunde jag inte riktigt göra. Men när jag stängde ögonen, vinden var stilla, och strålarna brände lite extra i en sekund eller två, då, då kunde jag nästan inbilla mig att jag låg på Foster Beach i Chicago. (förrutom sanden, och allt folk som fattades). Snart, snart...

Annars så har jag även hunnit följa med Anneli och Alwa och köpa cykel till Eskil. Fick även tagit en sväng förbi biblioteket och lämnat tillbaka två böcker. Är skönt, för jag ville inte behöva släpa med dom på tisdag och sen stanna kvar på vägen hem för att lämna tillbaka dom. I vilket fall så stannade dom kvar på lite kaffe. Ja, Anneli då, inte Alwa. Eller jo, hon fick nog en droppe eller två också :P

Nu ska jag göra klart en grej till Bojana, haha. Väldigt seriösa saker. Eller inte ;)


Kommentarer
Bojo

It wasn't half bad! There is material even for my elevator list! Love you for it!!! By the way, how does the skin smells like summer? I never got that!

2010-05-02 @ 18:38:01
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0