Please shine down on me!


Solen var ute större delen av dagen och det var varmt och skönt. Körde på ballerina skor utan strumpor och hade nog till och med kunnat lämna jackan hemma om det hade varit så. Dock blev det mulet och regn på eftermiddagen, vilket inte var lika trevligt. Men det kändes ju som att vädret var på väg åt rätt håll idag i alla fall.

Idag fick jag även sovmorgon, och de två extra timmarna att sova var guld värda. Så mycket piggare när man kan gå upp 7 istället för 5. Att sova 9 timmar är verkligen det optimala för mig. Synd att det inte händer så ofta nu under praktiken. Då skulle jag inte hinna duscha eller laga mat efter jag kommit hem. Hann även med en snabb-fika med Irsa på kvällen. Det blev verkligen lite för kort, men det är så det går när man är trött efter en heldag och måste i säng i tid :P Vi får försöka bättra på det senare i veckan.

Nu blir det sängen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0