Längtan

Solen skiner ute, och jag har för mig att det även ska vara ganska behagligt i temperatur idag, och jag är inte alls sugen på att sätta mig och skriva rapport. Istället hade jag gärna börjat packa, och fixa här hemma. Är nog första gången jag vill packa så här långt innan man ska åka. Brukar med vara att jag inte vill packa, utan istället gör allt i sista stund. Vilket jag kommer göra, för en del som ska med ligger redan nu i tvättkorgen och jag har tvättid på söndag förmiddag. Helst av allt vill jag bara att den här veckan ska försvinna bort så fort som möjligt, så som till exempel förra veckan gjorde. Men det lär den säkert inte göra. Bara för att man väntar. 6 dagar kvar.

Istället ska jag nu platta håret, sminka mig, och sen ta en promenad till skolan. Först blir det kaffe med Bojo, så vi kan prata ett tag innan vi måste bli seriösa. Var ju längesen vi sågs nu. Promenaden sker till de ljuva tonerna av Lee Dewyze.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0