God Morgon!

Det var så underbart att få sova ut idag! Vaknade några minuter i nio, efter ca 10½ timmars sömn. Var vaken lite snabbt någongång runt 12, för jag fick sms, och sen någongång i gryningen av regnet som vräkte ner. Minns dock inte ens att jag läste ett sms, men det var läst imorse när jag vaknade och eftersom jag kollade om jag faktiskt hade fått det måste jag ha registrerat det någonstans i alla fall.

Synd att säga att jag inte kommit speciellt mycket längre än soffan än så länge. Borde hoppa in i duschen, och sen sätta mig och skriva lite på rapporten. Bara ett par paragrafer skulle göra skillnad. Dock är jag inte alls sugen på det. Vädret verkar i alla fall ha bestämmt sig för vad det ska göra. Har växlat mellan att vräka ner reng och sen klarblå himmel imellan. Nu är det blått och soligt, med lite vita fluff-moln. Vet dock inte hur varmt det är. Troligen inte varmt nog för att kunna använda ordet 'varmt' på det ens. 8 dagar kvar innan det verkligen blir varmt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0