Giving you something to shout about

Jag vet inte riktigt vad som hände. Jag åkte till mamma på torsdagen, och sen var Irsa här på kvällen. Bloggen blev glömd. Fredagen var fullbokad. Frisörbesök, fika, middag hos mamma, filmkväll hos Jennie och sen sov jag hos mamma. Bloggen var inte ens på kartan då. Igår, var jag på Överby med Irsa och Sara, och sen var Irsa här igen och sen var jag hos grannen resten av kvällen. Bloggen var åter igen bortglömd. Jag känner att det här verkligen kommer var ett smakprov av hur sommaren kommer se ut, haha. Minns att jag förra året knappt ens kollade mailen varje dag. Så att sätta sig ner och skriva ett inlägg var alldeles för jobbigt, haha ;) Jag kanske blir mer motiverad om jag får fler kommentarer :P

I vilket fall, jag har introducerat Irsa till True Blood. Hon är säkerligen inte helt okej med det, för nu är hon fast, haha. Vi har bara 3 avsnitt kvar av säsong 1, så vi har varit flitiga på två kvällar. Eftersom avsnitten är en timma långa så tar ju 9 avsnitt ett tag. Jag tycker det är kul att se det igen, har bara sett dom en gång innan. Upptäcker nya detaljer den här gången.

Frisörbesöket var trevligt. Dock är det som vanligt, tar mig ett tag att vänja mig efter jag klippt mig. Tycker det blir så kort, trots att det bara är ca 1 cm som är avklippt på längden. Men det känns som mer med uppklippningarna. Och med alla slingorna är det konstigt att se sig själv så ljus, var längesen sist. Är ljusare än vad jag var i slutet av förra sommaren, och då var jag ganska ljus. Men det blir nog verkligen bra sen när solen har fått bleka lite också, och jag blir lite brunare.

Nu ska jag diska, och sen se på någon film.


Kommentarer
maria

svar: jag har haft jättedålig koll på mina kommentarer det senaste så jag har missat din totalt! men vi kan ju försöka träffas nu i veckan eller till helgen om du kan? :)

2010-05-16 @ 16:03:32
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0